• Welcome to RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum. Please log in or sign up.

Requests via Wordpress Plugin

Started by tessa, September 29, 2017, 11:36:11 AM

tessa

Update:

Na me even een middagje kwaad gemaakt te hebben en veel koffie is het inmiddels gelukt.  :D
Verzoekjes komen netjes binnen.

Alleen wordt de laatst geplaatste request boven in de cue geplaatst, op zich ok, maar misschien niet voor diegene die as eerste plaatst, want die schuift iedere keer naar beneden. Is dit ook ergens te regelen??


Hallo en welkom.

Dit forum heeft me al aardig op weg geholpen om radiodj te gebruiken. (kinda new with this)
Loop nu aan tegen het feit dat de request die via de testsite gedaan worden niet automatisch boven aan de playlist gezet worden

Inmiddels test site operationeel welke draait op wordpress met de natuurlijk de wordpress radiodj plugin. Plugin lijk een connectie met de SQL database te hebben (als in 'alles groen :-))

Nu/straks/gemist is allemaal netjes zichtbaar alleen in de requestlist slechts  enkele die aan te vragen zijn. Op het moment dat ik er 1 aanvraag komt dit wel door in RadioDJ en zie ik de track in de tab 'onine requests' maar alleen als ik klik op show history.
Zou dus de bedoeling moeten zijn dat deze direct automatisch in de playlist gezet wordt (bovenaan)

Configuratie:

streampc thuis
SQL         thuis
Streamhosting IDFNV - alleen voor test waarop de Alcast encoder connect
Windows 10
Test site: draaiend op VPS strato




Jhonny

Je kunt dit regelen in radiodj.

Request komt binnen en word direct in de speellijst geplaatst.

http://dj-jhonny.nl/plugins-dis/request.php
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

tessa

Quote from: Jhonny on September 30, 2017, 12:41:07 PM
Je kunt dit regelen in radiodj.

Request komt binnen en word direct in de speellijst geplaatst.

http://dj-jhonny.nl/plugins-dis/request.php

Dat stuk werkt verder. Alle request die binnen komen worden netjes in de playlist gezet. In mijn geval dus bovenin.
Alleen nu wordt de laatste request telkens daar weer boven geplaatst, met als gevolg dat de eerste geplaatste steeds verder naar beneden gaat.
Dus mooiste zou zijn dat de verzoekjes in de volgorde van binnenkomst worden worden gespeeld.


Als ik ervoor zou kiezen om de request at the bottom te laten binnen komen duurt het weer heel lang voordat u uberhaupt gedraait wordt dus is mijn geval geen optie.

Jhonny

Gebruik je versie 182?
Bij mij werkt het gewoon als het moet.
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

tessa

Quote from: Jhonny on October 01, 2017, 06:49:58 PM
Gebruik je versie 182?
Bij mij werkt het gewoon als het moet.

Klopt.  Zal het weekend ff een nieuwe instal doen. Ben kennelijk toch iets vergeten dan denk ik

radiosoundfm.eu

ik zie ze wel in de request lijst komen maar ze worden niet automatisch in de playlist gezet.  Ik gebruik een tracks rotation lijst.