• Welcome to RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum. Please log in or sign up.

Geen moderator meer dus Wat uitleg van mij

Started by Jhonny, December 12, 2020, 06:44:50 PM

Jhonny

Denk dat jullie wel gezien hebben dat ik geen moderator meer ben op het Nederlandse forum deel.
Ik heb mij niet misdragen of zo, maar in nouw overleg met Marius is het volgens mij beter geen moderator te zijn, en hij begrijpt dit goed.
Mijn reden is.
ik heb een kleine hersen bloeding gehad in januari wat niet te zien is als je me zou ontmoeten en ik zelf na een maand pas achter kwam.
maar ik merk zelf wel dat ik niet meer ben die ik was, links wil niet meer zo (gelukkig ben ik rechts ,en nu links laat ik nog wel eens wat vallen).Alles wil niet meer zo als gewend is.
Dus  zo voor ik fouten maak, is Marius het eens met mij, dat ik beter geen moderator ben.Dus op mijn verzoek heeft hij mij naar gewoon lid gezet,

En gewoon binnen de mogelijkheid blijf ik helpen, waar ik kan, daar mijn geheugen ook er een beetje achter aan hobbelt duurt het wat langer merk ik.

Speciaal in deze tijd (met alle toestanden) is het beter voorkomen dan genezen.
Het was een eer om op dit forum een moderator te zijn.
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

Chip Douglas Mosley

Jhonny, I'm so sorry to hear about this! I wish you a speedy recovery and look forward to progress reports on your condition! Hang in there!! :cool:
Chip Douglas Mosley
Jukebox 92.7 WEPQ
www.jukebox927.com
jukebox927@yahoo,com
Radio DJ user since 2016, Live365 since 2019
Upgraded to v2.0.4.5 on January 25, 2024

mebo870

Dat is niet te onderschatten een hersenbloeding, mijn ondertussen overleden vriendin heeft een herseninfarct gehad, ik heb dat zien gebeuren, het leek net of ze de stekker eruit trokken.
Een goede raad laat u regelmatig onderzoeken.
RDJ 2.0.3.9
I found the key to happiness
Stay away from idiots

FreerunMedia

Sorry to hear Jhonny, doe in elk geval rustig aan en ik denk dat de nederlands sprekende forumleden het ook wel een beetje in de gaten zullen houden. Ik ben er zelf ook niet zo vaak meer maar ik geef wel een gil als ik iets zie waar een moderator wat mee moet doen ;-)

Heel veel beterschap en sterkte. Keep the music running!
Running 3 editions V1.8.2 at www.salto.nl and v1.8.2 at radio251.nl. ( NOW with 2 live studio's! )

Kilrock

Tried to be smart, didn't work so I ask...


SteveHS

Take it easy Jhonny and look after yourself.

Jhonny

Hartelijk dank allemaal.
fantastisch forum altijd klaar om een antwoord op een vraag geven in wat voor taal ook.

zolang ik mijn pillen neem kom ik er wel.

Hee kanjers top.
respect voor jullie allemaal.
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

Feiko

Heel veel sterkte komende tijd was altijd heel blij te kunnen pm'en hoop je in de toekomst weer is te spreken.

Je kan nog altijd luisteren naar Free Internet Radio.

Groetjes
Feiko