• Welcome to RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum. Please log in or sign up.

radio dj start niet op ?

Started by jeroen, June 17, 2023, 04:50:27 PM

jeroen

haalo , al jaren gebruik ik radio dj , aleen  na een nieuwe instalatie van w10 krijg ik hem niet meer aan de praat ,
ik heb mysql  geinstaleert   en de radio dj versies  2020 2006 2038 en 2037  alemaal getest maar zonder  resultaat ,
ik had eerst een 32 bits systeem  windows 10  en nu een 64 bits w10 , maar als ik op het rdj icoon klik start hij niet op , ook geen foutmelding , wie  weet er raad met dit probleem? :'(  :'(  :'(

Jhonny

Quote from: jeroen on June 17, 2023, 04:50:27 PMhaalo , al jaren gebruik ik radio dj , aleen  na een nieuwe instalatie van w10 krijg ik hem niet meer aan de praat ,
ik heb mysql  geinstaleert  en de radio dj versies  2020 2006 2038 en 2037  alemaal getest maar zonder  resultaat ,
ik had eerst een 32 bits systeem  windows 10  en nu een 64 bits w10 , maar als ik op het rdj icoon klik start hij niet op , ook geen foutmelding , wie  weet er raad met dit probleem? :'(  :'(  :'(
Denk database error.
Install MariaDB versie 64

linkje  https://mariadb.org/download/?t=mariadb&o=true&p=mariadb&r=10.8.8&os=windows&cpu=x86_64&pkg=msi
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

jeroen

ik heb het toch nog opgelost , ik moest de sql server  toevoeggen via  het sql programma
ik gebruik nu  radio dj 2006 , en mysql server 5.6.5.1 ,deze moest ik apart toevoegen  was ik vergeten
nu werkt het weer 100 procent .