• Welcome to RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum. Please log in or sign up.

Aangeven tijdsduur kerst, sinterklaas enz.

Started by Marcel, October 14, 2016, 09:54:15 AM

Ronald

Dank voor de uitleg, wordt nu allemaal duidelijk ;) dank voor de uitleg.

Zou mooi zijn dat dit straks mogelijk is in de nieuwe versie van RadioDJ, maar dit is ook een mooie manier,
maar te omslachtig.  Ooit gewerkt met het software van Radionomy hier in kon je gewoon een playlist maken
deze je op de dag wilden laten spelen wanneer jij wilt al had je 20 feestdagen om te plannen.

Ik ga hier mee aan de slag, en leer er weer wat van :ok:

Jhonny

Dit kan ook met radiodj.
Een speellijst maken en met een event deze  op de dag die je wil laten spelen.
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

Marcel

Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar zie dat er druk mee bezig is geweest :). Ik ga de reacties morgen eens goed doorlezen en kijken of het gaat lukken om de tijdsduur aan te geven. Ik zag al wat met directory en track import voorbij komen. Ik heb beide gebruikt, dus hoop dat het voor mij gaat werken. Ik ga er morgen mee bezig. In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken, maar volgens mij zijn er meer mensen voor wie het interessant is...

Marcel

Ondertussen eens bezig geweest met het maken van een playlist en een event datum. Makkelijker is toch wel wanneer je bij een track import een datum voor afspelen aan kan klikken die niet gekoppeld is aan een bepaald jaar. Dan kan je dit gewoon per nummer invoeren. Stel dat je een paasplaat of iets dergelijks hebt. Dit is wel een mooie oplossing, maar dan wel te omslachtig.

Jhonny

#34
te omslachtig, ben ik het mee eens.

Alleen is er nog geen anderen mogelijkheid om het te doen zoals je schrijft.

Misschien dat Marius het in bouwt, alleen een dag een maand en niet een jaar.

Zou mooi zijn als het ook bij een folder import mogelijk is.
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

Jhonny

#35
Ik heb zelf geen religie, maar denk dat dit wel een uitkomst zou zijn voor bepaalde dagen, een specialen plaat of merderen te spelen.

Voor wat de religie dan ook op die dag.

(respekteer altijd anderen, is mijn geloof, en help waar het kan, maar dat werd mij als jordanees met de paplepel gevoerd)
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English