• Welcome to RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum. Please log in or sign up.

Nummers ingeschakeld/uitgeschakeld

Started by jvd, December 18, 2018, 09:43:36 PM

jvd

Ik stel vast dat vele nummers uitgeschakeld staan in de Tracks Manager (cijfer "0"). Wat is hier de oorzaak van en hoe los ik dit op?

Calypso

Quote from: jvd on December 18, 2018, 09:43:36 PM
Ik stel vast dat vele nummers uitgeschakeld staan in de Tracks Manager (cijfer "0"). Wat is hier de oorzaak van en hoe los ik dit op?

Welke versie gebruik je? In pre-v2 was 0 een teken voor "uitgeschakeld" en dan kon het als reden hebben dat het met opzet gebeurd was, door een instelling (na x keer spelen, schakel uit) of doordat het bestand niet gevonden was.

In v2 is er de waarde "-1" als mogelijkheid aan toegevoegd voor "bestand niet gevonden", zodat de oorzaak makkelijker te achterhalen is.

Dus, als je v2 gebruikt dan kan het zijn dat je de optie "schakel uit na x keer spelen" aan hebt staan, als je geen v2 gebruikt verwacht ik dat RadioDJ niet bij alle bestanden kan of in het verleden een keer niet kon benaderen.

jvd

Ik gebruik nog altijd versie 1.8.2.0 maar overweeg een update naar de laatste versie.