Author Topic: Verplaatsen tracks  (Read 193 times)

mebo870

• New User

• *
  • 23
    • Hitradio
Verplaatsen tracks
« on: April 28, 2019, 08:59:39 PM »
Ik heb een vraagje over verplaatsen van tracks, die zitten nu allemaal onderverdeeld.
Zo hebben de mappen jaren 60- 70 – 80 – 90 volgende subdirectory’s: Tophits – Hits – Goed - Relax en slow tempo.
Is het mogelijk om alle nummers terug onder een map te zetten, dus geen onderverdeling meer.

ik zie daar wel RELOCATE TRACKS staan, dat lijkt meer iets om de hele structuur te verplaatsen naar een andere HDD.
RDJ 2.0.06

He-j

• Hero Member

• 520
  • Personal Text
    HEJ say JEH
    • Hej Radio
Re: Verplaatsen tracks
« Reply #1 on: April 29, 2019, 09:31:01 PM »
Je kunt daarvoor de Tracks Manager gebruiken.

Geheel links van dit scherm zit in het midden een dubbele pijl <<. Daarmee open je het menu.

Vervolgens kun je hier tracks uit categorieën verplaatsen.

Hej Radio ► Netherlands
https://hejradio.jimdo.com/

mebo870

• New User

• *
  • 23
    • Hitradio
« Reply #2 on: April 29, 2019, 11:25:23 PM »
De categorieën die zijn goed, het is de plaats waar de bestanden staan die ik graag zou terugbrengen naar een map.
in plaats van 80/tophits/Boney M - Ma baker naar 80/Boney M - Ma baker.

RDJ 2.0.06

stevewa

• Sr. Member

• 458
« Reply #3 on: April 30, 2019, 02:08:02 AM »
you can move the audio files into a folder structure that you like, then use Utilities to Run RelocateTracks, start it in the top folder, it will read thru all folders and files, when it finds a filename, it will compare the path in the database to the path on disk, if it is different/wrong, it will update the database with the correct path.

mebo870

• New User

• *
  • 23
    • Hitradio
« Reply #4 on: April 30, 2019, 01:45:07 PM »
Yeah it works  :D
thanks

Dit heb ik dus gedaan, alle nummers uit de sub directorys van de jaren 80 via de verkenner naar de map 80 gesleept en daarna relocate tracks opgestart.
Vervolgens D:\Database Muziek\80 als nieuwe locatie aangeduid en start klikken. 15 seconden later .....klaar. 
RDJ 2.0.06

stevewa

• Sr. Member

• 458
« Reply #5 on: May 01, 2019, 01:34:42 PM »
yes it is excellent, thank you Marius