Author Topic: IK ben met pensioen  (Read 296 times)

Jhonny

• Moderator
  • Hero Member

• 3595
  • Personal Text
    Peace, enjoy life.it's over before you've lived it
    • Jhonny's RadioDJ tutorials.
IK ben met pensioen
« on: June 27, 2019, 10:42:26 PM »
Zo soals ik al start wil ik ook stopen met antwoorden op vragen in het forum.Waarom ik dit schrijf
Als eerste is dit een fantatiese communitie iedereen helpt met een antwoord op een vraag  :cool: nooit eerder mee gemaakt!
Maar ik word zo moe wanner op een vraag zo vaak een antwoord is geplaatst en er geen notie word gemaakt en antwoord op antwoord word geplaat stop en opzijn hollands gezegd blijf niet kauwen op die turt slik door, je hebt je antwoord op je vraag (of gebruik eens voor de veranderig zoeken)
IK hou de on gelezen topics bij ,maar wanneer steeds weerhet zelfde op duikt word ik zo moe dat men het antwoord niet leest en maar door gaat  op het zelfde onderwerp, word ik een beetje moe,i en denk op mijn leeftijd moe tik dit nog langer verduren, denk het niet.kan alleen maar dit board dutch modereren (eigenlijk nooit nodig geweest).Als admin op anderen boars had ik eerder topics gesloten waar meer als genoeg geantwoord was op een vraag had ook dan de vervuiling tegen gegaan) dus denk dat ik nu ook maar met pensoen moet gaan op deze community en alleen nog mee kijk en als het niet meer mijn interesse heeft  gewoon sr mee stop met alles) bespaart ook nog eens kosten, jammer het kan zoveel beter kunnen zijn.
MIjn moto is duidelijk antwoord, klaar is klaar, geef geen antwoord  alleen gebruik eens zoeken! flap drol
)PS.
Als nuchtere Hollandsr wil ik ook niet mijn gezondheid gebruiken als je weet wel. (pervé = preé . niet hier! : 8) op zijn (holands gezegt: de  knupel in het hoeder hok ben het een beetje zat gezeik over gezondheid) nou er is erger denk ik
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Make things simple, but don't make simple things simpler!
I don't do drugs, I do tuts. ( ͡° ͜ʖ ͡°) visit https://radiodj.info

Testing RadioDJ v2.0.1.6 Beta

Kilrock

• Jr. Member

• **
  • 60
Re: IK ben met pensioen
« Reply #1 on: August 23, 2019, 12:40:29 AM »
Dank voor alle service Johnny.
Het ga je goed!
First explore, than think, do, screw up & ask for help...

stevewa

• Hero Member

• 552
« Reply #2 on: August 24, 2019, 11:41:07 AM »
I agree 100% Jhonny

Shut down these forums, and let's create a wiki instead.

Calypso

• Sr. Member

• 420
« Reply #3 on: August 24, 2019, 07:58:02 PM »
I agree 100% Jhonny

Shut down these forums, and let's create a wiki instead.

Een wiki is iets totaal anders dan een forum. Je verliest flink wat functionaliteit wanneer je de inhoud van een forum probeert te proppen in een wiki. Bovendien is een wiki over het algemeen flink trager in het doorvoeren van wijzigingen.

Jhonny

• Moderator
  • Hero Member

• 3595
  • Personal Text
    Peace, enjoy life.it's over before you've lived it
    • Jhonny's RadioDJ tutorials.
« Reply #4 on: August 24, 2019, 09:46:49 PM »
Verschillende keren is geprobeerd een wiki op te zetten maar is gedoemd te mislukken.
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Make things simple, but don't make simple things simpler!
I don't do drugs, I do tuts. ( ͡° ͜ʖ ͡°) visit https://radiodj.info

Testing RadioDJ v2.0.1.6 Beta

stevewa

• Hero Member

• 552
« Reply #5 on: August 25, 2019, 02:30:56 PM »
I can’t understand? The problem with these “forums “ is people either can’t find what they need, ie don’t search first, or don’t know what to search for, so they ask the same questions repeatedly.

A well organized wiki, would provide a table of contents where you could quickly find what you need.

And updating a wiki is the same as typing in a forum.

Unless the people involved are lazy.

Maybe we need crowdfunding to pay some people  to get things organized?