RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum

Verdwenen?

Verdwenen?
« on: October 22, 2019, 12:52:44 PM »
Goeiedag,
ik heb al geruime tijd radiodj 2.0.1.6 Free Beta, geen problemen mee.  Maar, na een paar dagen Radiodj niet meer gebruikt te hebben, start ik het op (ik gebruik Radiodj voor muziek in huis te horen) en is er wel kennelijk een probleempje.  Ik heb verschillende categorie├źn in trend van Hits, Nieuw Muziek enz... Nu ga ik naar een categorie, en daar zie ik niets in de lijst.  Er is geen titel te bespeuren.  Ga ik naar Muziek Manager dan zie ik wel een lijst in de betreffende categorie. Hoe kan dit gebeuren?
Ik gebruik MariaDB 10.4. 
Dank voor enig antwoord.

Re: Verdwenen?
« Reply #1 on: October 22, 2019, 01:48:32 PM »
Goeiedag,
ik heb al geruime tijd radiodj 2.0.1.6 Free Beta, geen problemen mee.  Maar, na een paar dagen Radiodj niet meer gebruikt te hebben, start ik het op (ik gebruik Radiodj voor muziek in huis te horen) en is er wel kennelijk een probleempje.  Er is geen titel te bespeuren.  Ga ik naar Muziek Manager dan zie ik wel een lijst in de betreffende categorie. Hoe kan dit gebeuren?

Dit lijkt erop dat RDJ je files niet meer ziet/gezien heeft en dus de files gedisabled heeft. In Filemanager zie je ze dan (ligt aan een instelling of je gedisablede/niet gevonden bestanden wilt zien) mogelijk nog wel.

Kijk eerst even of je bestanden nog op de originele (goede) lokatie staan. Zo ja, dan kun je ze in de filemanager enabled (tracks selecteren en dan rechter muistoets geloof ik), of je kunt via de Verify optie (bij de Utilities) een verify (zonder delete) doen, waardoor de nummers weer terug komen.

Is de lokatie wel veranderd, dan eerst een relocate (ook onder utilities) doen.

Re: Verdwenen?
« Reply #2 on: October 22, 2019, 06:14:29 PM »
Dank je wel voor de oplossing.