RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum

Uitleg Script RadioDJ - TuneIn

Uitleg Script RadioDJ - TuneIn
« on: January 01, 2020, 03:52:17 PM »
Beste

Het is al een keer voorbij gekomen, RadioDJ - TuneIn
Zie bijlage: web-export.zip & Voorbeeld

Deels van de tekst is vertaald uit een andere post.

Ik hoop dat deze oplossing veel gemakkelijker te vinden is!
Ik vond een php script van Andy DeGroo een tijdje geleden op dit forum, maar het was ongeveer 6 pagina's diep begraven, en er was debugging aan de gang door de hele thread, en dan eindelijk een versie die in staat was om alleen gegevens te verzenden voor bepaalde soorten bestanden. (d.w.z.: muziek).  Ik gebruikte dat script, en veranderde het om ook de albumtitel naar TuneIn te laten sturen. De code daarvoor is bijgevoegd in het .zip-bestand.
Maak een map aan op uw website. Ik heb de mijne tunein-api genoemd, maar hoe die heet maakt niet uit. Kopieer de code en plak deze in een tekstverwerker (zoals notepad, of notepad++) Wijzig 'RDJ_PASSWORD', $partnerId, $partnerKey, en $stationId.  Verwijder de dubbele schuine streepjes (geen commentaar) voor de tracktypes die u op uw TuneIn-feed wilt laten zien.  Voeg ook de dubbele schuine streepjes toe (commentaar uit) voor elk type spoor dat u niet in uw feed wilt laten zien.  In het bijgevoegde bestand verstuur ik alleen gegevens voor muziektypes & aanvragen.  Sla het bestand in die map op als web-export.php

Het onderstaand moet je aanpassen in de script, zie bijlage.

Define xxxxxxxx ; // RadioDJ Web Export password
$partnerId =  xxxxxxx ; // TuneIn API partner ID
$partnerKey = xxxxxxx ; // TuneIn API partner key
$stationId =  xxxxxxx ; // TuneIn API station ID

Vervolgens moet u in de Now Playing Info > Web Export een nieuwe Exporter aanmaken en in het volgende invullen:

URL:
http://uwdomein.nl/mine-tunein-api/web-export.php

en in het aangepaste gegevensveld:

Custom Data:
xpwd=jouw-invoer-in-de-script&artist=$artist$&title=$title$&album=$album$&track-type=$track-type$
« Last Edit: January 01, 2020, 04:53:07 PM by Ronald »