• Welcome to RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum. Please log in or sign up.

ogg als inkomende stream doorsturen lukt niet

Started by arthurk, September 03, 2021, 11:29:45 PM

arthurk

Het lukt me niet om een inkomende ogg stream door te sturen.
Track import, track type :internet stream, url invullen en valideren.
Het rare is dat wel de stream info van het station gelezen wordt maar bij importeer wordt de track niet opgeslagen, althans ik kan hem nergens terug vinden.


Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Zelf begin ik net met RDJ.

tnx
Arthur

arthurk

Update
Als ik na het valideren ongeveer 10 a 15 minuten wacht en dan op importeren klik dan komt hij wel in de Track lijst maar speelt niet af.
Niet als Event of rechtstreeks uit de zoekfunctie van de Tracklijst.

RDJ blijft hangen, scherm wordt gedurende een paar minuten wit en de playlist gaat dan weer verder waar hij gebleven was.

RDJ 2.0.0.6f
Win 10 pro

Kilrock

Het is een stream; die sla je niet op.

Dat je de url, categorieën, audiotype e.d. via de import manager in de database zet, is alleen dat je 'm in een event kunt aanroepen (bijv. geen mp3 vanuit een bestand maar een .ogg stream vanaf eigen netwerk of internet).

RDJ moet weten waar hij die stream vandaan moet toveren, wanneer ie 'm kan aan- en uitzetten. Opslaan van die stream doet ie niet. Als je dat wel zou willen doen, dan zou je 'm via bijvoorbeeld Total Recorder kunnen capturen en RDJ dat audiobestandje dan als een Variable Audio File kunnen laten afspelen.
Tried to be smart, didn't work so I ask...