• Welcome to RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum. Please log in or sign up.

events stopt om 00:00 uur

Started by jbakel, October 09, 2013, 09:03:13 AM

jbakel

weet iemand waarom in versie ....4.9 de events stoppen om 00:00 uur, hierna moet ik weer een keer op het balkje klikken van de events om de events weer te laten werken.

jurgen

Jhonny

Hoi,
Op wat voor programma type heb je het event staan?

Grtz... Jan
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

jbakel

repeat by day,
dit zij 168 events die altijd hebben gewerkt, nu be ik over naar de aller laatste versie, kijken wat die er van bakt, de 1.6.4.9 versie bakte er niks van.

Jhonny

Er zijn wel al wat bug fixen gedaan en een update naar 1650.

Zelf heb ik ook die fout gehad dat ik opnieuw zo als jij op event moest klikken om het event weer te starten, maar heb het nog niet in 1650 geprobeerd of deze fout er nog is.

Zodra ik tijd heb test ik het nog een keer met dagelijks herhalen en laat het je weten.

grtz. Jan
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

jbakel

ik kan het je ook laten weten, heb 1.6.5.0. nu draaien, morgen weet ik meer,

jurgen

jbakel

in versie 1.6.5.0 lijkt het wel goed te gaan.

Jhonny

Mooi, hoop dat het goed blijft gaan.
Moet het zelf nog testen.

grtz.. Jan
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

jbakel

jammer, te vroeg gejuigd, het blijft een hel, er zit wel een schema in, op zondag gaat het goed, op maandag niet, dinsdag wel, woensdag en donderdag niet, vrijdag en zaterdag weer wel.
wat kan er mis gaan, ik heb een dag format gemaakt, en dit steeds doorgecopieerd naar de volgende dag.
het is dus een beetje vreemd dat het niet werkt.
zodra ik mijn klok naar die dagen zet en hem de events laat laden flipt radio dj ook helemaal.

machine (en niet lachen) is een dual pentium 3 op 1.4 GHZ met een M-audio delta 44 geluids kaart en windows XP

wat gaat er in vredesnaam fout.

Jurgen