• Welcome to RadioDJ - Free Radio Automation Software Forum. Please log in or sign up.

ASIO drivers voor RadioDJ?

Started by SystemII, April 27, 2015, 10:46:13 AM

SystemII

Op dit forum ben ik 'nieuw' maar draai al een behoorlijke tijd mee in PC-land en al helemaal in "Radioland"
.Als eerste wil ik zeggen hoe mooi dit programma werkt en (als je er maar een beetje van weet) gemakkelijk het te gebruiken is.
Ik heb nog wel een vraagje, zijn er in de (nabije) toekomst nog plannen voor ASIO-ondersteuning? Ik denk dat dit de audio-kwaliteit nog meer zal verbeteren.


Groeten,

Ron

Jhonny

Welkom.
Quote from: SystemII on April 27, 2015, 10:46:13 AM
Ik heb nog wel een vraagje, zijn er in de (nabije) toekomst nog plannen voor ASIO-ondersteuning? Ik denk dat dit de audio-kwaliteit nog meer zal verbeteren.

Dat is aan Marius, de maker van het programma, en is mij/ons niet bekent.

Jan
R.T.F.M. means to me, Read The Fantastic Messages.
Einstein says: Make things simple, but don't make simple things simpler! (wise) this is just my life lesson you know.

I don't do drugs ( ͡° ͜ʖ ͡°)
The Radiodj tutorials site is now managed by Domstad radio .nl still  Just in English

SystemII

Oké, bedankt. Het was maar een vraag. Voor het zelfde geld waren de plannen al vergevorderd. Ik ben nou eenmaal een 'audiofiel' dus de kwaliteit kan mij niet hoog genoeg zijn.  :ok: